שלום חברות ושלום אורחות ואפילו גברים אורחים – ברוכים הבאים,
אני מניחה כאן מקצת מן התגובות שקבלתי במהלך השנים:
“כל החיים חפשתי בושם שיתאים לי ורק לי ולא ידעתי איך לבחור” “וו’או תודה שהקמת אתר כזה, באמת שמרוב פרסומות קשה להחליט” הוצאתי אלפי שקלים על המלצות של דיילות בפארמים” “זה אכן אתר אוביקטיבי שיש בו את כל האמת על בשמים לטוב ולרע אבל חבל שאין בו את כל הבשמים” “למדתי ממך המון! תודה מכל הלב” “כל הכבוד על כושר הניתוח שלך את הבשמים את ממש תותחית” איך מתאימים בושם גם לגבר וגם לאישה? “תענוג של אתר” “את גדולה מהחיים” “עזרת לי מאוד” לא ידעתי שבישום זה עולם ומלואו די חדשת לי אני מודה לך“ “חסכת לי המון כסף” “את ממש כשרונית” “בזכותך מצאתי את שלי את גדולה” “לא ידעתי שיש בושם שמתאים לקייץ ובושם שמתאים לחורף” “חשבתי שבושם זה לכל החיים” “מה זאת אומרת בושם בחתימה אישית?”
ואני אומרת: “כשטוב לך באמת עם בושם, את מרגישה את זה”
ובכל זאת לשאלות אין כמעט סוף וזה דווקא נעים כשיש לי תשובות,
וכן! זה נכון ש"יש קשר בין צבע העור ליובש שלו למידת השארות הבושם על העור".
וכן! ניתן להתאים לו בושם שיישאר עליו לאורך זמן.
קצת עלי, כדי שתרגישו באווירה אצל מי אתן מתארחות.
האני מאמין שלי: הריח כן קובע, הריח תמיד קובע.
במהלך השנים, מצאתי את עצמי עובדת נלהבת בתעשיית הפרסום, לאחר שהבנתי עד כמה מושקעת התעשייה הזו בהון עתק על מנת לבצע בנו הצרכנים מניפולציות, קצתי בזה והחלטתי לפרוש לשוליים מלב הברנז'ה אל עבר ניהול תחום מותגים בחברת קוסמטיקה. החברה ייצרה קוסמטיקה איכותית, קוסמטיקה טבעית ומוצרי OTC. הכימאי הראשי של החברה נתן לי יד חופשית ואף דחף אותי לעצמאות מקצועית, כמובן תחת שרביטו. בניתי סדרות לארץ וסדרות לחו"ל. התעמקתי רבות בסגולות צמחי המרפא, ביופיו של עולם הארומתרפיה ונשביתי בקסמיו. ביום שהבנתי שעל מנת לייצר 10 מ"ל של בשם וורדים טהור דרושים כ- 10,000 ראשי וורדים נמלאתי פליאה! זהו למעשה היה השיעור הראשון שלי בעולם הזה וזה גם אחד הסודות החשובים שעל כל אישה לדעת, "ניחוחות גדולים מגיעים בבקבוקים קטנים".
עד מהרה מצאתי את עצמי נעה בין המצאת סדרות והתאמתם לקהל היעד ולארץ היעד, לבין המצאת שמות, המצאת מוצרים חדשים, כתיבת פרוספקטים ואינסרטים, הדרכת הלקוח ולבין בוחרת ריחות מבוקשת. לא זו בלבד שהיה עלי להרכיב סדרה ולגבות אותה במיתוג שיווקי, אלא שהיה עלי להקרא לדגל בכל פעם שהכימאי קרא לי לשבת ולבחור ריח ולהביע דעתי. בסופו של דבר יצא, כשכתבתי בריפ לסדרה המלצתי בין היתר על: המרכיבים העיקריים שלה, הצבעים שלה, המיכלים שלה וכמובן גם על הריחות שלה. זה היה מרתק וכיפי לחקור את השווקים, לדעת שניחוחות שעובדים למשל ברומניה לא יעבדו לעולם בצרפת או בישראל. אז כך יצא שבין הרחה להרחה גיליתי שנפתחת לי הנשמה ושיש אמירה מאוד ברורה לניחוחות, הקשורה באקלים, בתרבות, באופנה וכיו"ב. בין אם ניחוח מגיע בתוך קרם לחות, בסרום ובוודאי בבשם המוביל סדרה, לניחוח יש מסר שמתקשר אתנו באופן אישי ומעלה בנו שרשרת של אסוציאציות. למדתי המון על תחום זה אך לא מספיק!
אני יכולה להמשיך ולכתוב על תחום זה שבועיים רצוף ללא הפסקה, אבל לדעתי קבלתן על קצה המזלג "טעימה" מן הרקע שלי. אני מאחלת לכן, שתהנו באתר, שלא תתביישנה לשאול כל שאלה ובכיף שלכן להביע את דעתכן, גם אם היא לא תואמת את שלי! יתר על כן, ככל שנרבה דיעות, כך העסיסיות והבוקה של האתר ידיפו ענג צרוף ומועיל יותר לכלל הגולשות.
לסיכום, הטבע שלנו עוצמתי ויפה, הנשיות שלנו יפה ופורחת וטביעת ריח אישית אין כמוה בעולם להדגיש את מי שאנחנו כל אחת בפני עצמה, מצאי את הבשם שלך, לאחר שתתחברי מהלב שלך וכשאת מרוכזת ומקשיבה לעצמך וכשאת עוד פחות מושפעת מפרסומות. שהרי לא יעלה על הדעת שמצד אחד לכל אדם יש ריח גוף טבעי משלו יתאים לו ריח כל ריח מסחרי המתאים לעוד מיליונים. חשבי על זה. החוכמה היא להדגיש את מי שאת כדי שתקרבי אלייך את מי שהוא והכי חשוב שתחיי בטוב ובחושניות אצל עצמך, נקיה, טהורה, יפה ונראית!
גלישה נעימה, תודה שאתן
ושיהיה לכולנו יום מבושם,
אורן מור-חי